Obavijest korisnicima: Do 31. siječnja rok za podnošenje zahtjeva za korištenje javne površine

REPUBLIKA HRVATSKA

Splitsko-dalmatinska županija

GRAD MAKARSKA

Upravni odjel za razvoj Grada

 

KLASA:330-01/24-01/7

URBROJ: 2181-6-05-13-24-1

Makarska, 31. prosinca 2024.g.

 

      KORISNICI JAVNE POVRŠINE

                                                                           za potrebe postavljanja terase – štekata

                                                                                       ugostiteljskog objekta

 

 

Predmet: : Podnošenje zahtjeva za korištenje javne površine

                    OBAVIJEST – dostavlja se

   

Poštovani,

 

kao dosadašnji korisnici javne površine na području grada Makarske za potrebe postavljanja terase – štekata ugostiteljskog objekta obavještavate se da, ukoliko u 2025.g. i dalje imate namjeru koristiti javnu površinu, zaključno do 31. siječnja (petak) 2025.g. podnesete zahtjev za korištenje javne površine za 2025.g., sukladno odredbi članka 16. Odluke o davanju na korištenje javnih površina na području Grada Makarske (Glasnik Grada Makarske broj: 15/16, 3/17 i 14/22).

 

U zahtjevu (obrazac zahtjeva u privitku) potrebno je navesti naziv/ime i prezime, sjedište/prebivalište te OIB podnositelja zahtjeva i javnu površinu za koju se podnosi zahtjev (kat.čest, adresa).

 

Uz zahtjev je potrebno dostaviti:

  • presliku osobne iskaznice (za podnositelja zahtjeva fizičku osobu),
  • dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti iz kojeg je razvidno da je podnositelj zahtjeva registriran za djelatnost koja će se obavljati na javnoj površini, a koji ne smije biti stariji od 60 dana od dana podnošenja zahtjeva,
  • potvrdu Upravnog odjela za financije, proračun i naplatu potraživanja da nema nepodmirenih dospjelih dugovanja prema Gradu, a koja nije starija od 30 dana do dana podnošenja zahtjeva (u slučaju da podnositelj zahtjeva ne dostavi navedenu potvrdu ista će se službeno zatražiti od nadležnog upravnog odjela Grada),
  • bjanko zadužnicu na ime obrta/trgovačkog društva, ovjerenu kod javnog bilježnika s navođenjem direktora/osobe ovlaštene za zastupanje kao jamca platca. Na bjanko zadužnici mora biti naveden iznos tražbine koji pokriva iznos poreza na korištenje javne površine,
  • potvrdu nadležne porezne uprave da jamac platac nema dospjelih nepodmirenih dugovanja na ime javnih davanja, o kojima evidenciju vodi Porezna uprava,
  • skicu ugostiteljske terase - štekata u prostoru s dimenzijama
  • dokaz o pravu korištenja prostora ispred kojeg se postavlja štekat (vlasnički list, ugovor o zakupu i sl.).

 

 

 

 

Ukoliko do 31. siječnja 2025.g. ne podnesete zahtjev za korištenje javne površine za 2025.g., sa svim navedenim prilozima, smatrat će se da odustajete od korištenja javne površine za potrebe postavljanja terase – štekata vašeg ugostiteljskog objekta te će se za navedenu javnu površinu, sukladno odredbi članka 5. Odluke o davanju na korištenje javnih površina na području Grada Makarske (Glasnik Grada Makarske broj: 15/16, 3/17 i 14/22) raspisati javni natječaj za davanje iste na korištenje u 2025.g.

 

Zahtjevi se dostavljaju osobno u pisarnicu Grada Makarske (ured br. 18) ili putem pošte na adresu: Grad Makarska, Obala kralja Tomislava 1, 21300 Makarska.

 

 

S poštovanjem,

 

 

PRIVREMENI PROČELNIK

 

 Matko Lovreta, dipl.iur.

 

ZAHTJEV PREUZMITE NA POVEZNICI ISPOD TEKSTA