JAVNI POZIV Za korištenje prostora i usluga Društveno-poslovnog centra „HEPICENTAR“ Makarska, (Stalni i povremeni korisnici – poduzetnici)

Javna ustanova Makarska razvojna agencija MARA

 

Makarska, 24.09.2024.

Urbroj: 847/24

 

Na temelju članaka 16. do 24. Pravilnika o radu Društveno-poslovnog centra „HEPICENTAR“ Makarska,  Javna ustanova Makarska razvojna agencija MARA, dana 24.09.2024. raspisuje:

 

 

 

JAVNI POZIV

Za korištenje prostora i usluga Društveno-poslovnog centra „HEPICENTAR“ Makarska,

(Stalni i povremeni korisnici – poduzetnici)

 

 

Prostor „Hepicentra“ nalazi se u prizemlju zgrade Poslovno trgovačkog centra Sv. Nikola, na adresi Ante Starčevića 32, u Makarskoj, površine 203,27 m².

 

Javni poziv odnosi se na odabir korisnika prostora i usluga Hepicentra:

  • Stalni korisnik -  poduzetnik (vlasnik poduzeća, vlasnik obrta, fizička osoba, digitalni nomad, freelancer) koristi prostor u vremenu ponedjeljak – subota od 8 do 17 sati. Stalni korisnik sklapa Ugovor o korištenju na razdoblje od 6 mjeseci do jedne godine.

 

  • Povremeni korisnik - poduzetnik (vlasnik poduzeća, vlasnik obrta, fizička osoba, digitalni nomad, freelancer) koristi prostor povremeno (do 10 dolazaka mjesečno) u vremenu ponedjeljak – subota od 8 do 17 sati.  Povremeni  korisnik sklapa Ugovor o korištenju na razdoblje od 6 mjeseci do jedne godine.

 

Temeljem Javnog poziva odabrati će se ukupno 10 stalnih i povremenih korisnika.

 

U slučaju većeg broja prijava prednost imaju stalni korisnici.

 

U slučaju manjeg broja prijava ugovor o korištenju prostora moći će se sklopiti i s korisnicima  nakon isteka roka Javnog poziva do popunjavanja definiranog broja od 10 korisnika uz iste uvjete i dokumentaciju propisanu ovim Javnim pozivom.

 

Usluge u sklopu „Hepicentra“ koje su predmet Poziva:

  • radno mjesto;
  • zajednički prostor;
  • održavanje i čišćenje;
  • režijski troškovi.

Radno mjesto sastoji se od stola i stolice. Radno mjesto  za bilo kojeg korisnika nije fiksno te se isti nakon korištenja treba isprazniti. Korisnik koji koristi usluge „Hepicentra“ ima pravo na korištenje Interneta, printera, skenera te na korištenje spremnika za dokumentaciju ukoliko mu je isti dodijeljen.

 

Zajednički radni prostor osim radnih mjesta sastoji se od lounge dijela, dvorane za sastanke, prostora s ormarićima za dokumentaciju, sanitarnih čvorova te mini kuhinje.

Zajednički radni prostor također mogu koristiti i ostali korisnici prema raspoloživosti slobodnih termina i radnih mjesta.

 

Održavanje i čišćenje za korisnika predstavlja obvezu vraćanja u stanje radnog mjesta kakvog ga je zatekao prije početka rada, te poštivanje odredbi Pravilnika o radu „Hepicentra“. Održavanje i čišćenje ne naplaćuje se dodatno za korisnike.

 

Režijski troškovi (struja, voda, pričuva) ne naplaćuju se dodatno korisnicima prostora.

Cijeli prostor „Hepicentra“ je klimatiziran i pokriven video nadzorom.

Cijene korištenja poslovnog prostora Hepicentra:

Vrsta usluge

Opis

Cijena u EUR

Korištenje coworking prostora

½ godine – povremeno korištenje

200 EUR

Korištenje coworking prostora

½ godine – stalno korištenje

400 EUR

Korištenje coworking prostora

1 godina – povremeno korištenje

350 EUR

Korištenje coworking prostora

1 godina – stalno korištenje

700 EUR

*predmet Javnog poziva je stalno i povremeno korištenje prostora Hepicentra za razdoblje od 6 mjeseci i 12 mjeseci

 

Prijavitelj na Poziv mora udovoljiti sljedećim administrativnim kriterijima:

  • imati prebivalište, odnosno sjedište u gradu Makarska / Makarska rivijera;
  • imati  podmirene obaveze prema Državi i Gradu Makarska;
  • ovlaštena/odgovorna osoba protiv koje se ne vodi kazneni postupak.

U slučaju većeg broja prijave definirani su sljedeći selekcijski kriteriji:

 

            KRITERIJ - PODUZETNIK

BODOVI*

1.

 START UP

 

1.1.

Do 1 godina

15

1.2.

Od 1 do 3 godine

10

1.3.

Preko 3 godine

5

2.

DJELATNOST

 

2.1.

Proizvodnja i prerađivačka djelatnost

15

2.2.

IT / Računalna djelatnost

12

2.3.

Kulturne i kreativne industrije

10

2.4.

Ostalo

  5

3.

DIGITALNO I ZELENO sukladno Uredbom (EU) 2020/852 o uspostavi okvira za olakšavanje održivih ulaganja https://mjere.hzz.hr/katalog-mjera/zelena-i-digitalna-radna-mjesta/  

 

 

3.1.

Ne

0

3.2.

Da

10

4.

BROJ ZAPOSLENIH

 

4.1.

1

2

4.2.

1 do 2

5

4.3.

2 i više

10

5.

MLADI PODUZETNICI / ŽENE PODUZETNICE / OSOBA S INVALIDITETOM

 

5.1.

Ne

0

5.2.

Mladi poduzetnik / Žena poduzetnica

10

6.2.

Osoba s invaliditetom

10

 

UKUPNO

0 - 60

 

Maksimalni broj bodova iznosi 60. Prednost ima onaj prijavitelj koji prikupi više bodova. U slučaju da 2 prijavitelja imaju jednak broj bodova prednost će imati prijavitelj  koji u kriteriju „start up“ ostvaruje veči broj bodova, odnosno onaj s većim brojem bodova u kriteriju „broj zaposlenih“.

Prijave se dostavljaju putem obrazaca dostupnih na mrežnim stranicama MARA-e.

Rok za podnošenje prijava je od 01.10.2024. godine do 15.10.2024. godine.

Prijavitelji za korištenje prostora i usluga „Hepicentra“ uz prijavni obrazac dostavljaju i propisanu dokumentaciju putem maila adrese info@mara-makarska.hr.

Propisane obrasce potrebno je popuniti, ovjeriti i potpisati, te uz ostalu dokumentaciju učitati na navedeni mail sa naznakom predmeta maila: „Prijava na javni poziv - „Hepicentar“.

Prijavitelji za korištenje prostora i usluga  „Hepicentra“ prilažu sljedeću dokumentaciju:

  • Prijavni obrazac (dostupan na stranicama JU MARA);
  • Izvod iz odgovarajućeg registra (obrtni registar / sudski registar) ili osobna iskaznica (fizičke osobe, digitalni nomadi, freelanceri);
  • Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga ili Potvrda o reguliranoj poreznoj obvezi (ne starija od 30 dana od dana objave javnog poziva),
  • Uvjerenje da se protiv ovlaštene osobe prijavitelja ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci u trenutku podnošenja prijave).
  • Potvrdu grada Makarska o nepostojanju dugovanja (izdaje Upravni odjel za financije, proračun i naplatu potraživanja)

 

Pregled prijava provodi Povjerenstvo po redu zaprimanja prijavnog obrasca.

Povjerenstvo kojeg imenuje ravnatelj MARA-e provodi postupak obrade prijava za korištenje prostora i usluga „Hepicentra“.

Povjerenstvo se sastoji od predsjednika i dva (2) člana. Ravnatelj u Odluci o imenovanju, naznačuje postupak obrade prijava.

O radu Povjerenstva vode se Zapisnici koji se podnose ravnatelju.

Prijedlog Odluke sa zapisnikom o provedenom postupku Povjerenstvo dostavlja ravnatelju.

Ravnatelj na prijedlog Povjerenstva donosi Odluku o odabiru/Odluku o odbijanju, uzimajući u obzir svu dokumentaciju i rezultate provedbe Poziva.

 

MARA je dužna u roku 30 dana od dana završetka roka prijave, obavijestiti prijavitelja o rezultatu prijave. Prijavitelj ima pravo u roku od 8 dana uputiti prigovor na rezultat prijave.

 

MARA se obvezuje čuvati povjerljivost svih osobnih podataka kojima eventualno ima pravo i ovlast pristupa tijekom izvršavanja prava i obveza iz ovog Javnog poziva te se nadalje obvezuje da će osobne podatke u koje je dobio uvid, koristiti isključivo u svrhu korištenja opreme, zaštite na radu i provođenja odredbi ovog Javnog poziva.

 

Dodatne informacije u vezi s Javnim pozivom mogu se dobiti svakog radnog dana u prostorijama MARA-e, na adresi Franjevački put 2 ili u prostorijama „Hepicentra“, uz prethodnu najavu putem e-maila centar@mara-makarska.hr ili pozivom na broj: +385 99 582 9316.

Za uređenje ostalih uvjeta i odnosa koji nisu sadržani u ovom Pozivu primjenjuju se odredbe Pravilnika o radu Društveno-poslovnog centra „HEPICENTAR“ Makarska.