13°C weather icon

Završena provedba izobrazno-informativne kampanje ''Skupi,složi,savjesno odloži'': Podijeljeno više od 10 000 informativnih letaka,11 000 edukativnih brošura i 8 000 letaka za turiste

28.11.2019.

Održanom konferencijom za novinare u srijedu u gradskoj vijećnici Grad Makarska kao nositelj projekta označio je završetak provedbe izobrazno-informativne kampanje „Skupi, složi, savjesno odloži”.

 

- S projektom smo započeli prošle godine u studenome i danas ovom konferencijom za novinare obilježavamo posljednju aktivnost – kazao je dogradonačelnik Dražen Nemčić na održanoj konferenciji u gradskoj vijećnici. – Glavni cilj kampanje je bio podizanje svijesti naših građana o važnosti gospodarenja otpadom i usvajanja modela cirkularne ekonomije. Važno je osvijestiti sve da proizvodi nakon konzumacije ne završe u okolišu već se nastoji kreirati krug od sirovine do proizvoda koji se može ponovno iskoristiti. Naš dodatni cilj prilikom projektne prijave bio je obuhvaćanje 85 % stanovništva, što smo i ostvarili – naglasio je Nemčić i dodao da je za vrijeme kampanje podijeljeno više od 10 000 informativnih letaka, 11 000 edukativnih brošura i 8 000 letaka za turiste. – Tu su samo tri od ukupno 12 aktivnosti koje smo proveli. Nadam se da su naše aktivnosti potaknule naše građane da se odgovornije odnose prema otpadu i njegovu shvaćanju kao vrijednosne sirovine. Dobar pokazatelj da se u ovom projektu uspjelo ili mu barem pridonijelo govori i činjenica da se povećala količina odvojenih frakcija otpada. Premda je projekt koji je sufinanciran sredstvima EU gotov, kampanja “Skupi složi savjesno odloži” ide dalje.Grad Makarska kao nositelj ovog projekta u suradnji s Makarskim komunalcem, partnerom u projektu i dalje će nastaviti informirati građane o načinu na koji je potrebano održivo gospodariti otpadom provođenjem novih aktivnosti – naglasio je dogradonačelnik Nemčić. Tamara Batinić, viša stručna suradnica za projekte i razvoj naglasila je kako je prošle godine provedeno 12 aktivnosti: – Obilježili smo Dan planeta zemlje i Europski tjedan održivog razvoja, organizirali 2 javne tribine, na kućni prag uz račune Makarskog komunalca dostavili informativne letke i edukativne brošure. Emitirano je 6 radijskih emisija, 4 radijska spota, 6 CL plakata. Kroz projekt su osim starije uključene i mlađe generacije pa smo proveli 37 radionica u vrtićkim skupinama i osnovnim školama, a organizirano je i natjecanje u izradi spremnika za odvojeno prikupljanje otpada u što su uključeni bili i srednjoškolci. Po prvi put je u okviru neke kampanje izrađen i sadržaj namijenjen turistima pa su tako iznajmljivači uz račune Makarskog komunalca dobili na kućni prag 8000 letaka za turiste na stranom jeziku.

 

Mila Lukić, u ime Makarskog komunalca d.o.o., istaknula je kako je izrađena i nova internetska stranica Skupi složi savjesno odloži i Abecedarij koji će pomoći građanima, osobito mlađoj populaciji i nakon ovog projekta. Sve riječi hvale o projektu, njegovim značajkama i vrijednostima rekli su ovom prilikom i Margita Radman i u ime Udruge za prirodu, okoliš i održivi razvoj Sunce, Lidija Vukadin Vranješ iz Makarske razvojne agencije MARA, i Dalibor Radman ispred tvrtke Radman Konzultnig d.o.o. koja je upravljala projektom. Posebno je pohvalio realizaciju projekta u Makarskoj koja je polučila iznimno dobre rezultate.

 

J.Glučina

makarska logo