27°C weather icon

Natječaj za usluge za udruge u 2012. g.

16.02.2012.

17.2.2012.


ACT PRINTLAB d.o.o.
raspisuje
NATJEČAJ ZA USLUGE ZA UDRUGE U 2012. GODINI


ACT Printlab d.o.o. u vlasništvu udruge Autonomni centar – ACT, sukladno svojoj misiji,
raspisuje natječaj za usluge udrugama u 2012. godini.
Na natječaj se mogu javiti udruge registrirane u Republici Hrvatskoj koje zadovoljavaju
sljedeće uvjete:
- da djeluju manje od dvije godine,
- da imaju maksimalno jednog zaposlenika,
- da su imale godišnji prihod u 2011. godini do 300.000,00 kn.

PREDMET NATJEČAJA
Predmet natječaja je donacija određenih usluga ACT Printlab-­‐a udrugama koje rade na području socijalnog zapošljavanja i razvoja društvenog/socijalnog poduzetništva.
Prijavljeni projekti trebaju zadovoljiti kriterij neposredne ili posredne koristi za lokalnu
zajednicu i inovativnosti u rješavanju problema.
Udruge se mogu prijaviti na natječaj za jednu od navedenih usluga:

IZRADA INTERNETSKE STRANICE udruge ili projekta -­‐ uključuje analizu, izradu strategije komunikacije, web dizajn i implementaciju sustava za samostalno upravljanje sadržajem sa osnovnim funkcijama (samostalno dodavanje i uređivanje stranica i članaka, administracija korisnika, kategorija i komentara).

DIZAJN i TISAK LETAKA – do formata A4, obostrano punobojni tisak, papir prema izboru, naklada do 1000 kom.

DIZAJN i TISAK PLAKATA – do formata B2, jednostrano punobojni tisak, papir prema
izboru, naklada do 200 kom.

DIZAJN i IZRADA BEDŽEVA – do 10 različitih motiva, ukupno 250 bedževa promjera 25 ili 37 mm.

DIZAJN i IZRADA ROLL-­‐UP BANNERA – dimenzije 100x200 cm, punobojni print na PVC papir.

ACT Printlab d.o.o. ukupno će donirati usluge u vrjednosti 30.000,00 kn.


PRIJAVE
Svaka udruga ima pravo na natječaj poslati samo jednu prijavu za jednu uslugu. Ako
udruga pošalje više od jedne prijave, sve će bit odbijene zbog nepoštivanja uvjeta natječaja.
Rok za prijave je 31. ožujka 2012. godine.
Ispunjen i ovjeren (potpisan i pečatiran) obrazac za prijave treba poslati isključivo poštom na adresu:
ACT Printlab d.o.o., Dr. Ivana Novaka 38, 40000 Čakovec, uz napomenu «Natječaj za
usluge u 2012. godini».
Zakašnjele prijave (s poštanskim žigom nakon 31. ožujka 2012. godine), prijave poslane elektroničkom poštom ili telefaksom, prijave pisane rukom i/ili pisaćim strojem, prijave koje neće biti poslane na propisanom obrascu ACT Printlab-­‐a ili prijave koje nisu u skladu s propisanim uvjetima natječaja, neće se razmatrati. Natječajnu dokumentaciju ne zaprimamo u uredu ACT Printlab-­‐a.
Obrazac za prijavu dostupan je isključivo na internetskoj stranici ACT Printlab d.o.o. -­‐ http://www.printlab.hr


POVJERENSTVO ZA ODABIR PRIJAVA
Odluku o odabiru donijet će tročlano Povjerenstvo sastavljeno od zaposlenika poduzeća.
Svaka udruga koja je sudjelovala u natječaju može uputiti prigovor u roku od 8 dana od
primitka obavijesti o rezultatima natječaja.

OBJAVA REZULTATA NATJEČAJA
Svi sudionici natječaja bit će obavješteni e-­‐poštom o statusu njihove prijave. Rezultati
natječaja bit će objavljeni u roku od trideset (30) dana nakon završetka natječaja, na
internetskoj stranici http://www.printlab.hr
Specifična pitanja vezana uz prijave na natječaj mogu se postavljati do zadnjeg dana
natječaja, isključivo putem e-­‐maila info@printlab.hr.
Čakovec, 13. veljače 2012.
makarska logo