22°C weather icon

Dalmacija Wine Expo 2010. u Makarskoj

24.02.2010.

24.02.10.


Piše A.D.

Makarska će imati svjetski poznat festival vina! Iz Makarske će se promovirati hrvatska vina u svijet, što će potaći „brendiranje“ Hrvatske kao nezaobilazne eno, a svakako i gastro, zemlje. Također, i sam grad Makarsku, kao organizatora festivala.
Upravo tim riječima najavljuju prvo „događanje“ Dalmacija Wine Expo 2010. od 13. do 15. svibnja organizatori, skupina mladih obrazovanih i stručnih ljudi s vizijom i htijenjem. Uz to zaljubljeni u svoj kraj, kaže makarski dio tima Milan Ožić i Zoran Paunović. Oni su proputovali svijet, hrana i vino im je hobi, vidjeli su najveće podrume na kugli zemaljskoj i kušali najbolja vina. Upravo ih je to vodilo ideji da u Makarskoj okupe domaće vinare, kao i one iz susjednih zemalja. Jedan od glavnih ciljeva im je podići kulturu pijenja vina. Kako je dobra kapljica uvijek vezana za dobru spizu, namjera im je da se poboljša prepoznatljivost hrvatske gastronomije. Na taj će se način stvarati novi ljubitelji vina i hrane, što se treba turistički iskoristiti da Makarska postane nezaobilazno mjesto u kojem se dobro jede i pije.

Poznati stručnjaci na izložbi
Gastronomadima nije teško proputovati kilometre da bi negdje uživali u jelu i vinu. To su redovito gosti srednje više klase.
Kultura ispijanja vina posebna je disciplina, koju u prvom redu trebaju izvještiti konobari, kako se ponuda u našim restoranima ne bi svodila samo na pitanje: hoćete li bijelo ili crno vino. Treba uvesti mogućnost da se u restoranima može popiti čaša kvalitetnog vina. U ekipi organizatora zato će biti stručnjak Denis Šunjić, koji stiže iz Londona, te će održati predavanja za sve zainteresirane. Stručna vinska predavanja o vinima te o strategiji izvoza hrvatskih vina održat će Saša Špiranec, vrstan poznavalac domaće vinske scene i najveći stručnjak za vina u Hrvatskoj te autor najcjenjenijeg vinskog vodiča u nas.

Profesionalan odnos spram projekta
Očekuje se dolazak velikog broja vinara, čije proizvode će „odvagnuti“ različiti ocjenjivački sudovi. Na primjer glumci i pjevači, sportaši, novinari, studenti, a na VIP partiju će se najboljima dodijeliti nagrade. Kako bi sve bilo na visokoj organizacijskoj razini, izrada vizualnog identiteta festivala povjeren je Ani Mihotić i Anji Kordi, vlasnicama studija za vizualnu komunikaciju Zato Dizajn. Mlada arhitektica Jelena Kapraljević kreirat će interijer, PR savjetnik za medije je Marijana Batinić, urednica i novinarka na HTV-u, te Marin Bušelić, predsjednik vinarsko vinogradarske udruge Pavišak.
Gradonačelnik dr. Marko Ožić Bebek dao je punu potporu projektu mladih Makarana, kao i ugledni ugostitelji.


makarska logo