Povećano zanimanje Nijemaca za ljetovanje na Primorju

Piše i snimio Vedran Ribarević


Njemačka je i u 2010. godini ključno emitivno tržište za hrvatski turizam, a međunarodni sajam ITB u Berlinu zasigurno je najvažniji turistički sajam kada je u pitanju Hrvatska koja je prošle godine ugostila 1,6 milijuna njemačkih turista što su ostvarili 11,5 milijuna turističkih noćenja, kazao je na konferenciji za novinare ministar turizma Damir Bajs. Govoreći o aktivnostima na tom ključnom sajmu za hrvatski turizam, ministar je istaknuto potpisivanje ugovora za udružene tržišne aktivnosti s njemačkim organizatorima putovanja, naveo za njemačke goste blizinu hrvatskih odredišta i kvalitetu autoceste, sigurnost naših receptivnih odredišta te napomenuo da je vrijednost za novac hrvatska kvaliteta s kojom će se hrabro boriti na turističkom tržištu.
Dva milijuna eura u promidžbu
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić predstavio je veliku promidžbenu aktivnost koja se provodi na njemačkom tržištu gdje će vrijednost ovogodišnjeg udruženog oglašavanja i udruženih poticaja iznositi gotovo 2,08 milijuna eura. Novim sloganima koji ,,poručuju,, kako je Hrvatska zemlja s više od 2.000 sunčanih sati, više od 1200 otoka i s desetak UNESCO-vih spomenika, promovirat će se hrvatski turizam. U kratkom razgovoru na našem štandu kazao je nadalje kako, s obzirom na opću situaciju u turizmu, valja u ovoj godini učiniti dodatni napor i zadržati turistički kolač koji smo imali.
Najznačajniji međunarodni turistički sajam ITB u Berlinu koji je i ove godine okupio svjetsku turističku branšu od hotelijera, turoperatora, aviokompanija, turističkih organizacija, stručnjaka iz svih područja turizma, ministara i brojnih novinara iz svih krajeva svijeta, ugostio je rekordan broj od 11.272 izlagača iz 128 zemalja.
Veliko zanimanje za Primorje
U organizaciji Hrvatske turističke zajednice hrvatski turizam se kvalitetno predstavio na ITB-u velikim štandom od 324 četvorna metra, a osim opće ponude na štandu je predstavljeno 20 turističkih tvrtki i turističkih zajednica. Na dijelu štanda gdje se predstavljala Dalmacija obilno je bilo prospekata i brošura turističkih mjesta Splitsko-dalmatinske županije gdje je lani 150.000 njemačkih gostiju ostvarilo skoro milijun turističkih noćenja, a brošurama i raznim prospektima bila je zastupljena i Makarska rivijera. Informator na štandu HTZ-a Makaranin Matko Staničić nije krio zadovoljstvo što je u prva dva dana sajma ITB-a, koja su inače namijenjena poslovnim posjetiteljima, a ostali širokoj publici, bio zamjetan interes posjetitelja kako za receptivnim hrvatskim tako i destinacijama Makarskog primorja.
U razgovoru s predstavnicima Makarske rivijere koji su bili na međunarodnom sajmu ITB-a u Berlinu, doznaje se također kako je povećan interes njemačkih kao i nekih drugih turoperatora za Makarsko primorje, no, iako je blizu Uskrs, nitko se ne osuđuje prognozirati uspješnost predsezone.


Zadnje vijesti



Imate pitanja?
Pošaljite nam upit!

Vaši podaci pohraniti će se na email serveru i koristit će se isključivo u svrhu komunikacije s Vama nastavno na poslani upit, te se neće dijeliti s trećim stranama bez Vaše izričite privole.